نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 22:09

اخبار اربعین در رأس همه خبرهای خوزستان قرار داشت

اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان، انعکاس رویداد جهانی اربعین را از سوی رسانه‌های استان ارزشمند توصیف کرد و گفت: اخبار اربعین در رأس همه خبرها قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد بهمئی عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با قدردانی از فعالیت‌های قرار گاه رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی، انعکاس این رویداد جهانی را ارزشمند خواند و تاکید کرد: از اینکه اخبار اربعین در رأس همه خبرها قرار داشت، حرکت پسندیده‌ای بود.

او در ادامه نقش رسانه‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش عظیم پیاده ‎روی اربعین در سراسر استان و حضور پر رنگ خبرنگاران را کلیدی توصیف کرد و گفت: نیمی از جمعیتی که امسال به این رویداد مشرف شدند با شورآفرینی بود که رسانه‌ها در این ایام ایجاد کرده بودند.

مسؤول بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین، خبرنگاران را در چند مرحله به مرزهای چذابه و شلمچه در قالب «سفیران حسینی» اعزام کرد که خبرنگاران با حضور پرشور خود نسبت به تولید گزارش، خبر، عکس، عکس نوشته، ویدئو کلیپ، فیلم، پوشش خبری جلسات و بازدیدها، مصاحبه و دیگر مطالب از مسئولان استانی و کشوری، موکب داران و زائران اقدام کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490279

مهمترین اخبار ایران و جهان: