نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 11:35

۳ فوتی و ۱۳ مصدوم تصادفی طی یک روز در جاده‌های کرمانشاه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ۳ فوتی و ۱۳ مصدوم در ۲ حادثه رانندگی طی یک روز در جاده‌های استان خبر داد.

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته به دنبال موج بازگشت زوار و شلوغی جاده‌ها شدهد چند فقره تصادف جرحی و فوتی بودیم.

وی ادامه داد: در حادثه تصادف دو سواری پراید که در ساعت ۳۳ دقیقه بامداد (روز گذشته، پنجشنبه) در کمربندی شرقی به سمت بیستون ابتدای کمربندی رخ داد ۸ نفر مصدوم شدند و ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مصدومین این تصادف بلافاصله توسط همکاران اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت ا... طالقانی کرمانشاه منتقل شدند

وی به دنبال این حادثه مرگبار به واژگونی یک دستگاه سواری ساینا در محور کرند به اسلام آبادغرب اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۷ دقیقه شامگاه روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه به وقوع پیوست که ۵ زخمی به جای گذاشت و مصدومان آن به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب منتقل شدند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489735

مهمترین اخبار ایران و جهان: