نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 23:09

آرامش مردم خط قرمز دادستانی است

مشگین شهر - دادستان مشگین شهر گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ماست و مجموعه دادستانی در برخورد قانونی با برهم زنندگان این آرامش با هیچ کس مماشات نمی‌کند.

بابک نونهال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از دستگیری برهم زنندگان آسایش مردم در ایام اربعین حسینی در کمتر از یک ساعت خبر داد و اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش از مراجع ذیربط مبنی ایجاد درگیری به منظور بر هم زدن آسایش مردم در یکی از مکان‌های عمومی و شلوغ شهر مشگین‌شهر در ایام اربعین حسینی با حضور در محل و با تشکیل پرونده و صدور دستور قضائی لازم متهمان شناسایی و پس از تفهیم اتهام و اقرار لسانی با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

وی با اشاره به دستگیری هر ۶ متهم سالب آسایش عمومی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خاطرنشان کرد: مجموعه دادستانی در برخورد قانونی با موارد مشابه به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و امنیت و آسایش مردم خط قرمز مدعی‌العموم است.

دادستان مشگین‌شهر برقراری نظم و امنیت در جامعه را مهمترین رویکرد دادستانی اعلام کرد و گفت: افرادی که قصد بر هم زدن آرامش عمومی و فضای امن شهرستان را دارند با برخورد قانونی دادستانی روبرو می‌شوند و در این زمینه با هیچ دسته و گروهی مماشات نداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489335

مهمترین اخبار ایران و جهان: