نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 23:26

تسلیت رئیسی برای درگذشت پدر شهیدان عسگری

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج قربانعلی عسگری، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز رجب‌علی، محمدعلی و اسماعیل عسگری از دلیر مردان دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان همدان و خانواده گرامی این مرحوم، تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج قربانعلی عسگری، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز رجب‌علی، محمدعلی و اسماعیل عسگری تصریح کرد: این پدر صبور و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد، همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج قربانعلی عسگری، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز رجب‌علی، محمدعلی و اسماعیل عسگری از دلیر مردان دوران دفاع مقدس موجب تأثر خاطر شد. این پدر صبور و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد، همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان همدان و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472279

مهمترین اخبار ایران و جهان: