نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:30

توجه به «سلامت اداری» و «مبارزه با فساد» از نشانه های صدق مسئولان است/ پیگیری و رسیدگی به مسائل شهرستان قزوین با جدیت دنبال خواهد شد

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین گفت: از نشانه های صدق مسئولان توجه، دقت و همت برای سلامت اداری و مبارزه با فساد است و باید به مبانی انقلاب، اسلام و امام معتقد و صادق باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قزوین ظهر امروز با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

غلامحسن اسلامی صدر سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در نظامی مسئولیت داریم که با خون صدها هزار شهید آبیاری شده و صدها سال مبارزه شیعه صورت گرفته و لازم است نسبت به آرمان های امام و انقلاب و شهدا پایبند باشیم. 

وی رفتار و عمل صادقانه مسئولان با مردم را ضروری دانست و افزود: از نشانه های صدق مسئولان توجه، دقت و همت برای سلامت اداری و مبارزه با فساد است و باید به مبانی انقلاب، اسلام و امام معتقد و صادق باشند. 

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین ادامه داد: لازم است با تاسی از شهدا در مسیر آنان حرکت کرده و به مردم خدمت کنیم.

اسلامی صدر اضافه کرد: صداقت در آغاز و پایان هر مسئولیتی حائز اهمیت است و باید از سوی هر مسئولی نسبت به این مهم توجه ویژه انجام شود.

وی تاکید کرد: تلاش می شود علاوه بر پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و توجه به خواسته های مردم، در راستای عدالت و مبارزه با فساد گام برداشت و دستگاه ها را در این مسیر هدایت کرد.

گفتنی است در پایان ضمن تقدیر از تلاش های عباس کاظمی فرماندار سابق شهرستان قزوین، غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159835

مهمترین اخبار ایران و جهان: