نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 11:13

آزادی ۹ زندانی غیر عمد و نذر اشتغال در جشن گلریزان دهاقان

دهاقان _ فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ۹ زندانی جرایم غیر عمد مالی در جشن گلریزان آزادی زندانیان دهاقان از بند رهایی یافتند.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دهاقان اظهار داشت: حضور خیران این شهرستان در این جشن قابل توجه بود و جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در جشن گلریزان دهاقان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است، افزود: جشن گلریزان دهاقان با حضور صنعتگران، تولید کنندگان، گلخانه داران، خیران و نمایندگان ادارات شهرستان برگزار شد.

فرماندار دهاقان افزود: این مبلغ برای آزادی ۹ زندانی جرایم مالی غیر عمد هزینه می‌شود تا زندانیان غیر عمد به آغوش خانواده باز گردند.

جمشیدیان با بیان اینکه نذر اشتغال در جشن گلریزان دهاقان انجام شد، اعلام کرد: در جشن گلریزان امسال دهاقان، نذر اشتغال هم در دستور کار قرار گرفت تا در راستای اشتغال‌زایی نیازمندان اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: شرکت تعاونی و عمران، که برای نخستین بار در دهاقان راه اندازی شده است می‌تواند راهی برای اشتغال‌زایی نیازمندان شهرستان باشد و نیاز مندان، با سهامدار شدن در این شرکت؛ از سود حاصل بهره‌مند شوند.

فرماندار دهاقان گفت: در جشن گلریزان از صاحبان صنایع و سایر افراد درخواست نمودیم که جهت اجرای نذر اشتغال، اقدام به سهامدار کردن افراد نیازمند کنند و این اتفاق رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و خرید جهیزیه برای دختران نیازمند هم در جشن گلریزان گنجانده شد تا به امر زیبا و مهم ازدواج هم در ماه مبارک رمضان، پرداخته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161379

مهمترین اخبار ایران و جهان: