نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 10:54

ضرورت تربیت مربی عفاف و حجاب

همدان - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی ضروری تربیت مربی عفاف و حجاب است.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از مشکلات در مسائل فرهنگی نبود افراد آموزش دیده در سطح جامعه و بین اقشار مختلف است و عدم توجه خانواده‌ها و نبود آگاهی و تخصص لازم جهت پاسخگویی به شبهات و مسائل دختران نوجوان و جوان باعث بروز مشکلات زیادی در سطح جامعه شده است و نیاز به توجه بیشتر اقشار مختلف جامعه به این افراد احساس می‌شود.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب تلاش ما بر این است که مشکلات را حل کنیم و جهت سلامت جامعه نقش مؤثری داشته باشیم و در این راه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که ان‌شاءالله با همکاری سایر عزیزان اجرایی خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: همچنین در برنامه‌ای جداگانه اولین جلسه مسئولین و مداحان هیئات مذهبی شهرستان در سال ۱۴۰۲ در حوزه علمیه آیت الله بهاری در راستای کارگاه آموزشی مقتل خوانی و مقتل شناسی در شهرستان بهار برگزار شد.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مسئولین هیئات در مدیریت هیئت یکی از برنامه‌های اولویت دار و ضروری در سال‌جاری است که با دعوت و استفاده از اساتید مجرب این دوره در سطح شهرستان به صورت فصلی برگزار خواهد شد و یکی دیگر از برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده برگزاری کارگاه آموزشی مقتل شناسی و مقتل خوانی برای ذاکرین و ستایشگران اهل بیت (ع) است که با دعوت از حجت‌الاسلام استاد میرزامحمدی در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ برگزار خواهد شد.

وی افزود: راه‌اندازی مجمع الذاکرین و شعرای آئینی نیز به صورت شهرستانی مد نظر است که ان‌شاءالله با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اقدامات لازم انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187779

مهمترین اخبار ایران و جهان: