نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:25

اعلام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین/ دهه کرامت، فرصتی برای تبیین جایگاه دختران عفیفه ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از اعلام برنامه‌های مختلف در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در جلسه ستاد دهه کرامت و اولین جلسه ستاد 14 و 15 خرداد شهرستان ورامین اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه دختران و زنان عفیفه ایران زمین می‌باشد و لازم است دستگاه‌های مختلف برای تجلیل از مقام دختران برنامه‌ریزی جذاب و با موضوع جایگاه عفاف و حجاب داشته باشند.

وی گفت: اهدای کتاب با موضوع عفاف و حجاب به مدارس، برپایی نمایشگاه‌های متعدد با موضوع دهه کرامت، فعال شدن کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد با موضوع دهه کرامت، برگزاری مراسم میدانی در مدارس دخترانه در روز ولادت حضرت معصومه(س) ، اعزام زائر اولی‌ها به مشهد و قم، برگزاری مراسم ویژه دختران شهدا، برپایی عصر شعر روستایی، برگزاری مسابقات ویژه کارگری بانوان، برگزاری جشن دختران موفق من ویژه دختران نخبه و نمونه، برگزاری جشن مادر و دختری با تبیین موضوع مادر بودن از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به در پیش بودن ایام 14 و 15 خرداد افزود: هر چه هم‌اکنون داریم از امام خمینی(ره) است و برای این روز بزرگ در سالروز آن عزیز سفر کرده باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و با توجه پیش‌بینی سخنرانی رهبری معظم انقلاب بایستی برای حضور اقشار مختلف در حرم مطهر تمهیدات لازم انجام گیرد.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: در سال‌های گذشته برای گرامیداشت 14 و 15 خرداد کارهای خوبی انجام گرفته است و لازم است برای تولید برنامه‌های جدید هم‌اکنون بفکر باشیم و امیدواریم با تولید ایده‌های جدید شاهد کارها و برنامه‌های جدید و به روزتر باشیم.

وی مناسبت بزرگ 15 خرداد را کشوری دانست و تصریح کرد: پیام رخداد 15 خرداد باید به نسل جدید با نگاه تبیینی انجام گیرد و امیدواریم با برگزاری ویژه برنامه‌های متعدد حق مطلب را در خصوص این واقعه و شهدای آن را در شصتمین سالگرد این قیام تاریخی ادا نماییم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان افزود: 15 خرداد هویت دشت ورامین است و ظرفیت‌های تبلیغی دیار باید برای آن بکار گرفته شود و باید ظرفیت‌ها برای حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد پیش‌بینی شود و تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی خود را در جلسات آینده ارائه دهند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188479

مهمترین اخبار ایران و جهان: