نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 18:43

فردا پول به حساب پیکانی‌ها واریز می‌شود/ جریمه در انتظار خودروسازان؟

تعطیلی تمرین تیم فوتبال پیکان، احتمالا تبعات مالی برای بازیکنان این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، بازیکنان تیم فوتبال پیکان امروز (چهارشنبه) تصمیم گرفتند تمرین نوبت عصر را به تعطیلی بکشانند. این اتفاق، در اعتراض به تاخیر دریافت بخش دیگری از قراردادشان بود. موضوعی که به یک بحران قبل از بازی بزرگ برای اردوی خودروسازان تبدیل شد. 

با این حال، اطرافیان باشگاه پیکان می‌گویند فردا تا قبل از ساعت 12، پول به حساب اعضای تیم واریز می‌شود. جالب اینکه دریافتی همه بازیکنان بدون احتساب جریمه‌ها تا 76 درصد رشد می‌کند و به فاصله سه هفته مانده تا پایان بازی‌ها، تقریبا به مرز 80 درصد دریافتی می‌رسند که با این پرداختی، باشگاه پیکان جز معدود باشگاه‌هایی خواهد بود که نزدیک به ۸۰ درصد پرداختی داشته است. 

از سوی دیگر، 20 درصد از قرارداد بازیکنان در قالب «حسن انجام کار» تعریف شده و همچنین اعضای تیم، به علت کسب نتایج ضعیف، 10 درصد جریمه شده‌اند. 

ظاهرا مدیران باشگاه حدود دو هفته قبل درخواست دریافت پول از اسپانسر خود داده بودند که روال اداری این موضوع، طولانی شد و عصر امروز، پول به حساب باشگاه نشست. به همین خاطر، پرداخت به بازیکنان با چند روز تاخیر همراه شد اما با توجه به بیانیه‌ای که امروز از سوی ارگان رسمی پیکان منتشر شد، احتمالا باید به خاطر اعتصاب تمرین و رفتار غیر حرفه‌ای در آستانه مسابقات حساس منتظر جریمه بازیکنان در بخش نهایی قراردادشان باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186735

مهمترین اخبار ایران و جهان: