نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 17:04

آموزش و پرورش باید اولویت اساسی همه دولت‌ها باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش محل انسان‌سازی است و باید اولویت اساسی همه دولت‌ها باشد چرا که هزینه‌هایی که در این بخش می‌شود، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای نسل آینده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در آیین نمادین زنگ سپاس معلم گفت: شغل معلمی بسیار ارزشمند است و همگان باید به اهمیت آموزش و پرورش پی ببرند و در توزیع امکانات و تجهیزات، آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش محل انسان‌سازی است و باید اولویت اساسی در همه دولت‌ها قرار گیرد چرا که هزینه‌هایی که در این بخش می‌شود، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای نسل آینده است.

وی با اشاره به اینکه در تعیین مدیران و مسئولان و معلمان آموزش و پرورش باید قوی‌ترین آدم‌ها انتخاب شوند، اظهار داشت: تجهیز مدارس و مهیا کردن امکانات برای مدارس و معلمان یکی از اصول اساسی است تا معلمان بدون دغدغه در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت کنند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: اگر معلمان قله‌نشین شوند می‌توانند دانش‌آموزان قله‌نشین تربیت کنند و مسئولان نیز باید به این باور برسند که با تقویت معلمان مشکلات اقتصادی، سیاسی و امنیتی نیز حل می‌شوند.

وی با بیان اینکه معلمان پرچم‌داران پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هستند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: خوب درس بخوانید و احترام پدر و مادر و معلمان خود را حفظ کنید تا در قله‌های رفیع علم و دانش قرار گیرید.

پایان پیام/ 68035

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186435

مهمترین اخبار ایران و جهان: