نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 08:34

کرمانشاهی‌ها؛ این هفته از باران خبری نیست

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی هفته جاری هوای استان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد غالبا ملایم و رشد ابر همراه خواهد بود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره از امروز تا روز پنجشنبه شرایط آرام و پایداری بر سطح استان حاکم می‌شود و طی این مدت هوای استان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد غالبا ملایم و رشد ابر همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: روز جمعه؛ موجی ناپایدار شرایط جوی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شرایط را برای وزش باد و رگبارهای بارانی در سطح استان فراهم خواهد کرد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوا تا روز پنجشنبه روندی روبه افزایش خواهد داشت و در دو روز پایانی هفته تحت تأثیر وضعیت ناپایدار، هوا قدری خنک‌تر خواهد شد.

وی دمای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۲ و حداکثر ۱۵ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفتدر این بازده زمانی کوزران با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و خسروی با بیشینه دمای ۲۱ و شهرستان قصرشیرین با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1150135

مهمترین اخبار ایران و جهان: