نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:43

ندای القدس لنا در پایتخت گل ایران

مردم روزه‌دار پایتخت گل ایران امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم روزه‌دار محلات صبح امروز در آخرین جمعه از ماه پر خیر و برکت رمضان در لبیک به فرمان امام راحل و در حمایت از قدس شریف به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای آن پیر سفر کرده در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.

  مردم روزه‌دار پایتخت گل ایران امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

محلاتی‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در میدان نماز گرد هم آمده و  مسیر چهار راه استقلال، میدان مصطفی خمینی، میدان چنار تا مسجد القائم را راهپیمایی کردند.

نیمورهای مقتدر پای میدان

اهالی شهر نیم ور نیز همزمان با محلاتی‌ها مسیر امامزاده محمد، میدان امام حسین، خیابان دانش و  مسجد امام حسین را طی کردند و در طول مسیر با مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مشاهدات میدانی خبرنگار فارس حاکی است که امسال و در پاسخ به فراخوان رهبری انقلاب و سایر مسئولان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی همچون راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته، جمعیت بسیار زیادی از قشرهای مختلف مردم با بصیرت و ولایت‌مدار محلات در راهپیمایی  روز قدس شرکت کرده‌اند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، نفرت خود را از استکبار جهانی فریاد بزنند.

حمل تصاویر شهدای مقاومت

جای جای مسیر راهپیمایی مزین به تمثال شهید مقاومت و قدس؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پرچم فلسطین و پارچه‌ نوشته‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» شده و بسیاری از مردم نیز تصاویر شهدای مقاومت را با خود حمل می‌کنند.

راهپیمایان با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند و با سر دادن شعار در محکومیت اقدامات خصمانه و وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی و مردم مظلوم فلسطین، نابودی غده سرطانی را آرزو کردند.

حضور قشرهای مختلف مردم در کنار  کودکان  باردیگر ثابت کرد که ملت مسلمان در هر سن و موقعیتی باشد از آرمان‌های ملت فلسطین دفاع می‌کند.

مردم مظلوم فلسطین در برابر اسراییل تنها نیستند

فرماندار محلات در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: اهالی دارالمومنین بار دیگر با حضور پر شور خود در مراسم روز قدس نشان دادند که مردم مظلوم فلسطین در برابر اسراییل تنها نیستند و ملت‌های جهان از آنها تا پای جان حمایت می‌کنند.

علی ساعدی افزود: امروز محلاتی‌ها با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی‌فقیه خود حماسه دیگری از همبستگی جهانی امت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

روز به روز به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات نیز در حاشیه این راهپیمایی گفت: روز  به روز به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم، این حقیقتی است که به خوبی در وقایع سرزمین‌های اشغالی قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی هرگز از حافظه تاریخی ملت‌های جهان پاک نخواهد شد و هر اندازه این جنایت‌ها بیشتر می‌شود به همان اندازه نفرت جهانیان بیشتر و بیشتر می‌شود.

جوانان فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز گفت: هر سال با عزم راسخ تر از سال قبل در این راهپیمایی شرکت می‌کنم.

جوان دهه هشتادی افزود: به عنوان یک جوان دهه هشتادی به دشمنان اعلام می‌کنم تا پای جان پای آرمان آزادی قدس شریف خواهم ایستاد و جوانان فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147235

مهمترین اخبار ایران و جهان: