نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 23:59

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:آموزش و پرورش توجه به نیازهای مخاطبان را در اولویت قرار دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش توجه به نیازهای مخاطبان را در اولویت قرار دهد و نیازسنجی و مخاطب شناسی نباید در برنامه‌ریزی‌های آتی مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه‌ی ارومیه در دیدار با جمعی از نیروهای ستادی و مدیران تابعه آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: در مباحث تعلیم و تربیت مسایل زیادی مطرح است که اگر اولویت بندی درست نباشد موفق نخواهیم بود.

امام جمعه ارومیه افزود: در بحث جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است شناسایی شبهات دانش آموزان و پاسخگویی به آنها مهم‌ترین مساله است.

وی با بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل معلمان آینده گفت: دانشگاه فرهنگیان در بحث‌های تربیتی و پرورشی اصل و بنیان است و در هدفگذاری ها اگر بتوانید در زمینه آموزش‌های زیربنایی برای معلمان گام بردارید مطلوب است چرا که دانشگاه سرچشمه تربیت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اضافه کرد:در مطالبه سرانه آموزشی باید همه امکانات را پای کار آورد و نباید از داشته ها غفلت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امورات نباید روز مرگی را دنبال کرد، ادامه داد: با اقدام جهادی تغییر و تحول را در سطح مجموعه های تحت نظر به نمایش بگذارید‌.

وی اظهار کرد: بخشی وسیع از تعلیم و تعلم در دستان معلمان است و نباید از فرصت‌های تعلیم و تربیتی غفلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: نباید با کاهلی انتظار موفقیت داشت و باید شبانه روزی تلاش کرد. اگر مسوولان شبانه روز دنبال مسایل فرهنگی نباشند به‌نظر دغدغه ای ندارند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید در مسیر آموزش تلاش مضاعف شود و تغییر تحول و ایده‌های جدید برای این کار نیاز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152079

مهمترین اخبار ایران و جهان: