نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 08:29

دستگیری 3 دزد سابقه‌دار در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی۳ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان"گچساران" شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به همراه مقداری وسایل سرقتی به یگان انتظامی انتقال دادند.

خادمیان خاطرنشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محتویات درون خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی وانت پیکان متعلق به سارقین توقیف وبه پارکینگ انتقال یافته ،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152379

مهمترین اخبار ایران و جهان: