نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 16:07

سرقت از مدارس ضرر به اداره کل نوسازی مدارس خوزستان وارد کرد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سرقت تجهیزات مدارس به این اداره کل ضرر و زیان زیادی را وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان لالی در خصوص پروژه‌های مدرسه‌سازی این شهرستان بیان کرد: سرریزی از مشکلات در بخش تجهیزات مدارس آموزش و پرورش به سمت اداره نوسازی وارد شده که نگهداری نامناسب و سرقت‌های مکرر زیان زیادی را به این اداره کل وارد کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: نوسازی مدارس به‌تنهایی نمی‌تواند برای توسعه و ساخت کلاس درس ورود کند بلکه همه پای کار بیایند.

وی با اشاره به ۲ پروژه مهم مدرسه‌سازی در شهرستان لالی ادامه داد: امروز از پروژه مدرسه‌سازی حاجی پور شهرستان لالی بازدید کردم، برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تا پایان این ماه مناقصه آن برگزار می‌شود.

سعیدی پور اظهار کرد: همچنین از پروژه مدرسه‌سازی شهید جمال پور بازدید و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شده و تا نیمه اردیبهشت‌ماه مناقصه آن برگزار و تا مهرماه امسال تحویل داده می‌شود؛ این ۲ پروژه از پروژه‌های مهم شهرستان لالی است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: مقاوم‌سازی مدرسه فدک شهرستان لالی در دستور کار است، ارزیابی فنی از وضعیت مدرسه انجام خواهد گرفت و به نظر می‌آید که برای مقاوم‌سازی مشکلی ندارد و تا مهرماه امسال این پروژه تکمیل می‌شود.

وی خبر داد: ۱۰ مدرسه عشایری در لالی برای تعمیر و بهسازی وجود دارد که سعی می‌شود تا پایان مهرماه امسال به بهره‌برداری برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153435

مهمترین اخبار ایران و جهان: