نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 09:15

تکلیف مجتمع فناوران ۲ شهرکرد امسال مشخص شود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجتمع فناوران ۲ شهرکرد در سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شود، گفت: این مجتمع در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار کلید خورد و مقرر بود برای حدود ۲ هزار نفر در رسته‌های خدماتی، توزیعی و خدمات فنی شغل ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دفتر نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه با اشاره به اینکه مجتمع فناوران ۲ شهرکرد در سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شود، گفت: این مجتمع در سال  ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار کلید خورد و مقرر بود برای حدود ۲ هزار نفر در رسته‌های خدماتی، توزیعی و خدمات فنی شغل ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ۵۲ هکتار تعریف شده ۱۸ هکتار آن تغییر کاربری شده‌ و ۳۲ هکتار آن منتظر تغییر کاربری است و ۲ هکتار باقیمانده مربوط به حریم است.

وی افزود: توجه داشته باشیم که بازار مجازی و سیاه برای زمین‌های فناوران ۲ نوعی خود گول‌زنی است.

راستینه اظهار داشت: مجتمع فناوران ۲ حدود ۱۰ سال است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد در صورتی که می‌توانست در قالب فرصتی به منظور ایجاد شغل برای حدود ۲ هزار نفر از صاحبان مشاغل خُرد و مهارت‌آموختگان مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اما متاسفانه هم‌اکنون با برنامه‌ریزی‌های غلط این فرصت به نوعی تهدید تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مراحل مربوط به عضویت، خرید و فروش و دفترچه‌های سهام(عضویت) می‌بایست از طریق دفاتر رسمی و پروسه قوانین مربوط به شرکت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود و خارج از آن تخلف به شمار می‌آید. 

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1168835

مهمترین اخبار ایران و جهان: