نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:27

فارس من| لزوم چاره‌اندیشی جهت رفع ناهنجاری‌ها در اماکن عمومی سیرجان

کاربران برنامه فارس من با ثبت پویشی از فرماندار و دادستان مطالبه کردند تا برای ناهنجاری‌ها در اماکن عمومی شهرستان سیرجان چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاربران فارس من با راه‌اندازی یک پویش با عنوان «لزوم چاره‌اندیشی در اماکن عمومی سیرجان» خواستار ورود مسؤولان ازجمله دادستان، فرماندار و امام جمعه برای رفع این معضل شدند.

در این پویش عنوان شده است: «ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته، با توجه به هنجارشکنی‌های اخیر در مراکز تجاری، تفریحی و عمومی سیرجان ازجمله زیگورات، گهرپارک، پاساژ مهر، پیست قائم و ... و عدم اقدام جدی مسؤولان ما امضاکنندگان این پویش خواستار چاره‌اندیشی و اقدام عملی، جدی و محسوس مسؤولان محترم به‌ویژه فرماندار، امام جمعه و دادستان شهرستان خصوصا در پیگیری و اجرای مصوبات اخیر شورای فرهنگ عمومی هستیم».

اکنون حامیان این پویش به یک‌هزار و ۸۳ نفر رسیده‌اند.

در گفت‌وگو با کاربرانی که این پویش را راه‌اندازی کردند، عنوان می‌کنند: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از خانم‌ها در اماکن نامبرده بدون حجاب و با پوشش زننده حضور می‌یابند و برخورد قانونی هم در این باره صورت نگرفته است.

همچنین این دغدغه‌مندان عنوان می‌کنند: در برخی از سایت‌هایی هم که مربوط به این شهرستان هستند و بعضا بالای ۲۰۰ هزار عضو دارند خانم‌ها بدون حجاب اقدام به تبلیغ می‌کنند که با آنان هم هیچگونه برخوردی نشده و همچنان به فعالیت‌شان با این وضعیت ادامه می‌دهند و از دادستان و فرمانده انتظامی می‌خواهند که در این خصوص ورود جدی داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182835

مهمترین اخبار ایران و جهان: