نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 01:12

مالخر حرفه ای خودروهای کامیون در شهرری دستگیر شد

ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از دستگیری مالخر حرفه ای خودروهای کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی شامگاه سه شنبه از دستگیری مالخر حرفه ای خودروهای کامیون در شهرری خبر داد و اظهار داشت: در پی اطلاع از باند سارقان حرفه ای خودروهای سنگین ایسوزو که از شهرستان‌های ری، پرند و قرچک به سرقت رفته بود، کارآگاهان موفق شدند هویت و مشخصات مالخر خودروهای مسروقه را شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه متهم در یکی از گاراژهای غیرمجاز محدوده "کهریزک" شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، تیم‌های عملیات پلیس آگاهی این فرمانده به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

سرهنگ ابن علی از دستگیری مالخر اموال مسروقه در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم و قطعات مکانیکی خودروهای سنگین مسروقه کشف شد و اموال مکشوفه به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم سابقه به بزه انتسابی و خرید ۶ دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان اعتراف کرد.

این مسؤول انتظامی یادآور شد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم نیز برای ادامه مراحل قانونی به دادسرای شهر ری اعزام و با دستور قضائی روانه زندان شد.

به گفته این مقام پلیسی، کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1142235

مهمترین اخبار ایران و جهان: