نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:55

هدایت نقدینگی برای تولید نمونه عملیاتی برای تحقق شعار سال است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مسئولان در سال پیش رو می‌بایست برنامه محور باشند، گفت: هدایت نقدینگی برای تولید نمونه عملیاتی برای تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بالغ بر یک دهه که نامگذاری شعار سال را بر اساس موضوعات و مباحث اقتصادی انتخاب کردند تا توجه به تولید و اتکا به دانش بومی ارتقا یابد، ابراز داشت: با توجه به اینکه در ابتدای شروع سال جدید قرار داریم می‌بایست مسئولان کشور و استان به گونه برنامه محور رفتار کرده و اقدامات عملیاتی را برای رونق اقتصادی در دستور کار قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید از بدنه کارشناسی دست اندار کاران خبره استفاده کرد، افزود: هدایت نقدینگی برای تولید نمونه عملیاتی برای تحقق شعار سال است که می‌تواند مورد توجه مسئولان مربوط قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در کنار تلاش برای رشد اقتصادی می‌بایست دستگیر نیازمندان و محرومان جامعه نیز بود، ابراز داشت: محرومیت زدایی موضوعی که طی سنوات اخیر در مناطق شهری و روستایی کشور و استان در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز در این راستا به انجام رسیده است.

مطیعی ضمن بیان اینکه بیست و یکم فروردین ماه سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این سازمان می‌بایست بیش از پیش برای خانه دار شدن جوانان در روستا تلاش کند و بکوشد تا روستاها از محرومیت خارج و به در مسیر ریل گذاری شده پیشرفت و ترقی قرار گیرند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال و همچنین رونق اقتصادی و رفع محرومیت می‌بایست از ظرفیت نیروهای نخبه، توانمند و کاردان استفاده شده و ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای پیشبرد اهداف مذکور به کار گیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133679

مهمترین اخبار ایران و جهان: