نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 03:08

همیشه دوست دارم ورزشگاه یادگار پر از هوادار باشد

تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال هواداران باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز بامداد شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم اش افزود: وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنان تیم ما با اعتماد زیاد بازی کردند، عنوان داشت: ارتباطی که من با بازیکنانم و مردم شهر تبریز در این مدت داشتم خیلی لذت بخش بوده و باعث پیشرفت شده و امیدوارم این پیشرفت در بازی‌های باقی مانده لیگ ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این موضوع که به من قبلاً توصیف حضور هواداران بی شمار تراکتور را، گفته بودند، اذعان داشت: امروز به عینه این حضور پر شور را دیدم و خواهان این موضوع هستم که بازی‌های بعدی مان را نیز در این ورزشگاه و با حضور این تعداد هوادار داشته باشیم.

خمز با بیان اینکه هنوز نیز از کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز راضی نیستم، اظهار کرد: ولی جا دارد که تلاش کسانی که در این خصوص زحمت کشیده و کیفیت چمن را نسبت به بازی‌های قبل کمی بهبود بخشیده بودند تشکر کنم ولی باز با این حال از مسئولین شهر و مدیریت باشگاه خواهان بهبود چمن ورزشگاه برای فصل بعدی هستم.

تیم تراکتور با ۴۲ امتیاز در رده پنجم و تیم سپاهان با ۵۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1134435

مهمترین اخبار ایران و جهان: