نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 21:18

سهام متولدین 1401 در راستای حمایت از جوانی جمعیت تخصیص می‌یابد

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان با اشاره به تخصیص سهام برای متولدین 1401 در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: سهام تخصیص یافته برای نوزادان تازه متولد شده متناسب با تورم افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نادری، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت امور اقتصادی و دارایی سهامی را برای نوزادان متولد شده در سال 1401 اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: ارزش این سهام برای متولدان سال گذشته یک نیم و میلون تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان افزود: والدین می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه ملی هوشمند نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اختصاص سهام بعد از تکمیل اطلاعات فرزندان تصریح کرد: این سهام برای متولدان سال‌های دیگر با افزایش متناسب با تورم تخصیص می‌یابد.

شایان ذکر است، مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.

۱-ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند 
۲-ورود از طریق شماره همراه والدین فرزند و دریافت کد یکبار مصرف
۳-مشاهده بخش داشبورد و ورود به قسمت طرح تشویق فرزندآوری
۴-مشاهده اطلاعات فرزندان متولد ۱۴۰۱
۵-انتخاب نام فرزند و درج تاریخ تولد
۶-ارسال اطلاعات و نمایش اطلاعات فرزند
۷-انتخاب بانک عامل و سه مورد از صندوق‌های سهام
۸-مشاهده پیام ثبت موفق و انتظار برای تأیید
۹-بقیه مراحل توسط دستگاه‌های حاکمیتی و با توجه به کد سجامی انجام می‌شود.

لازم به یادآوری است، که ثبت‌نام به منظور دریافت کد سجامی باید توسط والدین انجام شود و زمانی که کد سجامی نوزاد توسط والدین اخذ شد، به صورت اتوماتیک به ادامه فرایند ثبت نام و دریافت اطلاعات لینک می‌شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1170735

مهمترین اخبار ایران و جهان: