نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 19:46

برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه رمضان ۱۴۰۲ در خوزستان برگزار می‌شوند

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان سال جاری این اداره کل برنامه‌های متعددی را تحت عنوان «عملیات فرهنگی، فصل بندگی» در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان فردآقایی بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: «عملیات فرهنگی، فصل بندگی» ویژه ماه رمضان ۱۴۰۲ با محوریت جهاد تبیین و پرداختن به تبیین مسائل دینی، مذهبی و قرآنی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از هفته گذشته در قالب اجرای طرح غبارروبی مساجد استان آغاز شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: همچنین به مناسبت ماه رمضان، مهرواره «محله همدل» با محوریت حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدماتی محلات توسط مردم و کنشگران فرهنگی در سراسر خوزستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقویت و ارتقای مراسم مناجات‌های شبانه در همه اماکن مذهبی خوزستان گفت: هدف‌گذاری برای برگزاری ۵۰ مراسم مناجات خوانی محوری در سراسر استان انجام شده است.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی با حضور بانوان خوزستانی در ماه رمضان برای مقابله با اهداف دشمنان ضد دختران ایرانی بیان کرد: برنامه‌ها و نشست‌های دخترانه و دورهمی‌های معرفتی در ماه مبارک رمضان به صرف افطار در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اولویت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برای اجرای برنامه‌های قرآنی در محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی گفت: ترویج برگزاری مراسم قرآنی در منازل و مضیف‌های عربی از اولویت‌های این سازمان در استان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با رویکرد ماه رمضان با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از شبکه استانی در حال پخش هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1108135

مهمترین اخبار ایران و جهان: