نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 09:00

2 تصادف در جاده های زنجان سه فوتی برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده‌های این استان 3 نفر را به کام مرگ فرستاد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گزارش یک فقره تصادف در جاده زنجان – دندی به ندای هلال اعلام و امدادگران بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای در عوارضی زنجان – تبریز اعزام شدند. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوی کرد: در این سانحه رانندگی یک دستگاه تریلی در کیلومتر 67 این مسیر ارتباطی با کوه برخورد و راننده و سرنشین آن در دم جان باخته بودند. 
وی گفت: تیم های عملیاتی متشکل از پنج نجاتگر همراه با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست هیدرولیک و یک دستگاه ست نجات بیش از چهار ساعت در تلاش برای رها سازی بودند. 
آقاجابلو خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راه، اورژانس و راهداری و آتش نشانی از عوامل حاضر در این سانحه رانندگی بودند. 
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف رانندگی دیگری در جاده زنجان – چورزق اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک دستگاه سمند در کیلومتر 45 این مسیر ارتباطی از پل سقوط کرده و راننده این خودرو نیز جان خود را از دست داده بود.
آقاجانلو به اعزام یک تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه کوهستان در مسیر تهم – چورزق به این حادثه اشاره کرد و گفت: پس از یک ساعت عملیات رها سازی، جسد راننده خودروی سمند به عوامل انتظامی تحویل داده شد. 

پایان پیام/73022

منبع: فارس
شناسه خبر: 1115679

مهمترین اخبار ایران و جهان: