نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 19:31

تصفیه خانه اضطراری با تمام توان آماده شروع به کار است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین گفت: تصفیه خانه اضطراری با تمام توان آماده شروع به کار است.

سید برزو موسوی چشمه کبودی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و عملیاتی هرسین در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: شهرداری‌ها و ادارات برق، آب و فاضلاب، مخابرات، گاز، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، بیمارستان، درمانگاه‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که در آماده باش کامل قرار دارند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: با توجه به اعلام هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه‌های بارشی تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی اندیشیده شده است.

موسوی چشمه کبودی بیان کرد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی آبگرفتگی معابر، جاری شدن، بالا آمدن آب رودخانه‌ها محتمل است که در همین راستا توصیه‌ها و هشدارهای لازم به بخشداری‌ها دستگاه‌های مربوطه به ویژه شهرداری‌ها، آب و فاضلاب، امور عشایری و جهاد کشاورزی اعلام شده است.

وی ادامه داد: از طریق بخشداری‌ها هماهنگی‌های لازم با دهیاران برای اطلاع رسانی به روستاییان برای آمادگی در برابر بحران‌های پیش رو به عمل آمده است.

موسوی چشمه کبودی از آمادگی کامل تصفیه خانه اضطراری شهر هرسین برای ورود به مدار گفت و بیان کرد: با توجه به تجربیات بارندگی‌های سیل آسای سنوات گذشته و احتمال ایجاد کدورت در سراب، تصفیه خانه آماده شروع به کار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143535

مهمترین اخبار ایران و جهان: