نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 12:08

ضرورت پیگیری اخذ جرائم ماده ۹۹ توسط دهیاری های اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت پیگیری اخذ جرائم ماده ۹۹ توسط دهیاری های شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی شامگاه چهارشنبه در جمع بخشداران و دهیاران اسلامشهر بر ضرورت تمرکز بر رفع مسائل و موضوعات مهم روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: حضور و خدمات دولت باید در بخش‌ها و روستاها نیز برای ساکنان آنها قابل مشاهده باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم جهت تسریع در تعیین تکلیف بازنگری طرح هادی روستاها انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: تعیین نظام مند مسائل اولویت دار روستاها و تعریف راهبرد مشخص برای رفع آنها نیز می‌بایست توسط بخشداران و دهیاران انجام شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت اخذ جرایم ماده ۹۹ توسط دهیاری‌ها تصریح کرد: اخذ این جرایم به عنوان حقوق بیت المال باید با جدیت انجام شده و جرایم دریافتی نیز صرف عمرانی و آبادی روستا شود.

حبیبی همچنین بر ضرورت حفظ هویت روستاهای شهرستان تاکید کرد و گفت: حفظ اراضی کشاورزی، کمک به رشد تولیدات این بخش، مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر کاربری اراضی روستاها در این زمینه مؤثر خواهد بود.

گفتنی است در این نشست بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و دهیاران شهرستان به بیان اهم اقدامات، خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131235

مهمترین اخبار ایران و جهان: