نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 15:23

انهدام باند زورگیری از زنان/ اعتراف به ۳۰ فقره سرقت با سلاح سرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند زورگیری از زنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان خبر داد که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند. 

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت :  ساعت ۲۲ هفدهم فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان ایوانک تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک نهج البلاغه را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری کرده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام  انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره شد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 33 الی 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه  15 شاکی که اکثر آنها خانم های مسن بودند شناسایی شده و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

به گفته این مقام قضائی کلیه مالباختگان  به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138279

مهمترین اخبار ایران و جهان: