نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 20:19

ضرورت اشاعه زیست عفیفانه با گفتمان‌سازی

کرج- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز راهکار اشاعه زیست عفیفانه را گفتمان‌سازی و تبیین عنوان کرد، گفت: باید بسترهای لازم برای ترویج آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگی استانداری در سال ۱۴۰۲ که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، راهکار اشاعه زیست عفیفانه را گفتمان‌سازی و تبیین عنوان و اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای ترویج آن فراهم شود.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی استانداری، یکی از موضوعات مهم است که باید در صدر توجهات قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز تصریح کرد: شالوده و بنیان تمام امورات در استانداری باید فرهنگ اصیل اسلامی باشد.

وی افزود: با همکاری، هماهنگی و همسویی بین دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های تابعه استان در زمینه مسائل فرهنگی می‌توان با ریل گذاری مناسب در شورای فرهنگ عمومی استان در راستای تحقق اهداف و اجرای سیاست‌های فرهنگی کشور حرکت کرد.

حدادپور افزود: امیدواریم در سال جاری با حضور پرشور دستگاه‌های فرهنگی استان شاهد رونق بیشتر و برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی در استانداری و شهرستان‌های تابعه باشیم.

گفتنی است در این نشست در خصوص برنامه‌ریزی و تبیین مأموریت‌های فرمانداری‌های تابعه استان، ترویج معروفات و وضعیت اعتبار مالی برنامه فرهنگی و ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در شورای فرهنگ عمومی استانداری بین اعضا بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178779

مهمترین اخبار ایران و جهان: