نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 11:12

اسرائیل، پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است

امام جمعه اصفهان گفت: اقدامی که رژیم صهیونیستی درباره غزه و بمباران بیمارستان انجام داد تاکنون در طول تاریخ رخ نداده بود، البته این سبب بیداری مسلمانان و دیگر انسان‌ها به خصوص برخی از افراد کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در جلسه ستاد زکات استان اصفهان با اشاره به وقایع اخیرغزه و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: اقدامی که رژیم صهیونیستی درباره غزه و بمباران بیمارستان انجام داد تاکنون در طول تاریخ رخ نداده بود و البته این سبب بیداری مسلمانان و دیگر انسان‌ها و به خصوص برخی از افراد کشور است که اظهار می‌دارند که اگر با آمریکا و اسراییل نباشیم وضع ما خراب می شود.

وی افزود: امیرمومنان(ع) مرده بودن و زنده بودن را اینگونه بیان می کنند و می‌فرمایند: «المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین» مرگ در زندگی انسان‌های مقهور است که دیگران بر آنها مسلط می‌باشند و تابع دیگران هستند و زنده کسی است که با پیروزی مرده است.

امام جمعه اصفهان سیاست‌های دو رییس جمهور اخیر آمریکا را حماقت سیاسی بیان کرد و گفت: روسای جمهور پیشین آمریکا هرگاه اسراییل را به جان مسلمانان می‌انداختند پس از مدتی برای صلح پیش می‌آمدند، اما این بار رییس جمهور آمریکا به طور صریح از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این رژیم جنایتکاری است که به طور صریح می‌گوید خلاف قانون حقوق بشر اقدام نکرده چرا که غیر از یهود را بشر نمی‌داند و این از آنجا ناشی می‌شود که یهود، ماهیتا خود را نزدیک به خدا می‌داند و برای انسان‌های دیگر ماهیتی قائل نیست.

وی عنوان کرد: قرآن کریم هیچ گاه آبروی کسی را به طور جمعی نمی‌برد اما درباره یهود این گونه فرموده است که «و لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا » و یهود شدیدترین افراد نسبت به مسلمانان می‌باشند.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های شش ماهه ستاد زکات ارائه شد و در خصوص تصویب آیین نامه اجرایی زکات و برگزاری جلسات فصلی شورای زکات در هر یک از مراکز متولی زکات و برگزاری جشنواره تبلیغی و ترویجی زکات در شش منطقه گفت‌وگو و بررسی شد.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548479

مهمترین اخبار ایران و جهان: