نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 22:53

روند ایمن‌سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه بیش از ۳۵ هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به جنوب و جنوب غرب کشور تردد می‌کند لذا باید روند ایمن‌سازی این جاده تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات چهارمحال و بختیاری گفت: چهار خطه شدن تمامی محورهای مواصلاتی استان که به استان‌های دیگر منتهی می‌شود باید به عنوان نقشه راه توسعه جاده‌های استان ترسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نصب دوربین‌های کنترل سرعت، راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی، ارتقای آنتن‌دهی تلفن همراه و استقرار نیروهای امدادی و راهداری نیز در جاده‌های استان توسط مسؤولان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری باید جلسات استانی و شهرستانی به صورت مستمر برگزار شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی جاده‌ها باشیم.

حیدری با اشاره به ایمن سازی جاده‌ها، اظهار کرد: روزانه بیش از ۳۵ هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به  جنوب و جنوب غرب کشور تردد می‌کند لذا باید روند ایمن‌سازی این جاده تسریع شود.

وی با اشاره به جاده شمس‌آباد به شلمزار افزود: روند ساخت جاده‌های در دست ساخت، به ویژه در محور شمس آباد به خراجی و شلمزار تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از پلیس راه کشور درخواست می‌شود در خصوص افزایش نیرو، تجهیزات و خودرو در راستای تقویت پلیس راه چهار محال و بختیاری اقدامات لازم را انجام دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539279

مهمترین اخبار ایران و جهان: