نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 15:53

کشف 28 هزار لیتر گازوئیل قاچاق درکازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت: مأموران این فرماندهی، 28 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس فارس از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کازرون در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از آن خودرو، 28 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را گزارش دهند.
 
لیزرهای 13 میلیاردی قاچاق در شیراز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 13 دستگاه لیزر درمانی خارجی قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد. 

سرهنگ "ابراهیم یگانه" در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی از دپو لیزر درمانی قاچاق در انبار شرکتی در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، مأموران پلیس به همراه نماینده علوم پزشکی به  محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن محل 13 دستگاه لیزر درمانی خارجی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه 13 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539979

مهمترین اخبار ایران و جهان: