نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:55

امام جمعه یزد:‌ ایمان مهمترین مزیت و عامل پیروزی جبهه مقاومت است

امام جمعه یزد با بیان این که مقاومت امروز کشورهای مسلمان ثمره تفکر بسیجی است که از ایران اسلامی صادر شده است، گفت:‌ ایمان جبهه مقاومت رژیم کودک کش صهیونیستی را به زانو درآورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته سوم آذرماه نماز جمعه مرکز استان که با حضور عموم مردم دارالعباده و اعضای حلقه‌های صالحین بسیج برگزار شد، با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار هزاران نفر از مردان، زنان و کودکان بی‌گناه غزه، اظهار کرد:‌ مردم مظلوم غزه با الگو گرفتن از شهید سلیمانی ایستادگی کرده و با توکل بر خدا دشمن را به شکست و تن دادن به آتش بس واداشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج افزود: مقاومت ثمره فرهنگ بسیج است که به خوبی از ایران اسلامی بین تمام مسلمانان جهان گسترش پیدا کرده و امروز در نقاط مختلف جهان شاهد بروز و نمود آن هستیم.

امام جمعه یزد با بیان این‌که بسیجیان انسان‌هایی شجاع، باایمان، وفادار به ولایت و دارای قلب‌های پاکی هستند که با فطرت الهی در مسیر حق ایستاده‌اند،‌گفت: نظام جمهوری اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها به عنوان یک نهضت بزرگ دینی باقدرت و باشکوه در مسیر خود به پیش می‌رود و به الگوی بسیاری از ملت‌های جهان مبدل شده است.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه ترویج فرهنگ بسیج را تنها راه برون رفت از مشکلات مختلف دانست و بیان کرد:‌ تفکر جهادی به عنوان عامل پیشبرنده نظام از دیگر ثمره‌های بسیج است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583035

مهمترین اخبار ایران و جهان: