نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 17:10

زنجانی‌ها در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۲۷ آبان ماه، ساعت ۱۵ راهپیمایی در راستایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب که در پی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مادران و کودکان که به ناحق کشته شدند یک اجتماع و راهپیمایی در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: مسیر حرکت راهپیمایی در زنجان از چهار راه امیرکبیر آغاز و به سمت میدان انقلاب خواهد بود.

وی اظهار داشت: تقریبا ۴۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی سپری می‌شود و در پی شکست بزرگی که مردم و جوانان فلسطینی به اسرائیل وارد کردند از همان روز خوی وحشیانه اسرائیل بیشتر از قبل شده است و هر روز بمب‌هایی که خلاف قانون بین‌اللمل است بر سر مردم فلسطین ریخته می‌شود.

ناصر افزود: مردم در کل جهان خوی حیوانی رژیم غاصب را شناخته‌اند و هر روز اعتراضات بیشتر می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573279

مهمترین اخبار ایران و جهان: