نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 11:39

رسانه‌های صهیونیست: مردم جهان پس از جنگ هم تمایلی برای سفر به اسرائیل ندارند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند، تأثیر جنگ بر گردشگری اسرائیل فراتر از هشدارهای سفر و ممنوعیت بازدید است و اثرات بلندمدتی خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنند که تأثیر جنگ بر گردشگری ورودی به سرزمین‌های اشغالی فراتر از هشدارها است و تأثیرات بلندمدتی بر چهره این رژیم دارد.

رسانه‌های عبری زبان در مورد گردشگری و ضربه قوی که این بخش در پی جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون متحمل شده است، سخن می‌گویند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی با عنوان «اگر فردا جنگ تمام شود گردشگران به اسرائیل نخواهند آمد»، گفت: آسیب به گردشگری ورودی به اسرائیل بلندمدت خواهد بود. حتی اگر جنگ فردا به پایان برسد، مردم در جهان برای مکان‌های امن‌تر دیگری رزرو می‌کنند.

(گردشگری ورودی در بر گیرنده گردشگران غیر مقیم است که از بیرون مرزها برای بازدید وارد می‌شوند).

 وب سایت کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از «اران کتر»( Eran Keter) مشاور و محقق دپارتمان گردشگری و مدیریت هتل‌ها در کالج آکادمیک Kinneret می‌گوید که در حال حاضر درصد نسبتاً کمی از مسافران اروپایی وجود دارد که از قبل تعطیلات تابستانی خود را رزرو کرده‌اند.

وی افزود: تأثیر جنگ بر گردشگری ورودی به اسرائیل فراتر از هشدارهای سفر و ممنوعیت بازدید از اسرائیل در این روزها است و تأثیرات بلندمدتی بر چهره اسرائیل و برند تجاری گردشگری در آنجا دارد.

چند روز پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تفرجگاه توریستی ایلات به پناهگاه حدود ۶۰ هزار شهر‌ک‌نشین صهیونیستی که از شهرک‌های همجواره غزه تخلیه شده‌اند، تبدیل شده است.

این رسانه‌ها می‌گویند که تجارت در ایلات به دلیل تشدید تنش در جبهه‌های شمالی و جنوبی با مشکلات اقتصادی مواجه است.

گردشگری در رژیم صهیونیستی در سایه جنگ غزه به بن بست رسیده است و ضرر و زیان در این بخش به بیش از شش میلیارد دلار رسیده است، زیرا کشتی‌های تفریحی از سواحل سرزمین‌های اشغالی دور می‌شوند و مردم سفرهای خود را به آنجا لغو می‌کنند.

در حالی که خطوط هوایی بزرگ در جهان پروازهای خود را به و از رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآوردند، حدود ۴۲ شرکت هواپیمایی آمریکایی، کانادایی و اروپایی پروازهای خود را به این رژیم، از جمله پروازهای باری، متوقف کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578479

مهمترین اخبار ایران و جهان: