نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 18:04

هدف دشمن سرد کردن تنور انتخابات با ایجاد شبهه و دروغ‌ پردازی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و دروغ پردازی سعی در سرد کردن تنور انتخابات دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی در شورای اداری سبزوار با بیان اینکه دشمن همه امکانات خود را پای کار آورده تا مردم را از حضور در انتخابات منع کند، اظهار کرد: این ترفند همیشه دشمن بوده چرا که در سال گذشته هم سعی داشت با ایجاد اغتشاشات، مردم را از آینده نظام ناامید و کار جمهوری اسلامی ایران را یکسره کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: وظیفه ما در قبال این کار دشمنان به منظور ایجاد ناامیدی در کشور، تلاش برای ایجاد امید با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام در طول سالیان گذشته از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تشویق مردم برای حضور در انتخابات، جهادی کار کردن مسئولان است، افزود: باید ضمن فعالیت درست خود، وظیفه خود را هم درست انجام دهیم و به مردم ثابت کنیم که خادم مردم هستیم و این امر سبب افزایش اعتماد در بین آحاد جامعه خواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: به مردم بگوییم انتخابات بزرگ و مردم سالاری که در جامعه حاکم از نعمتی است که به واسطه حکومت اسلامی وجود دارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی چهل و یک انتخابات سالم و بدون خدشه به اقرار همه دنیا برگزار شده است، تاکید کرد: دشمنان با دروغ گویی و شبهه پردازی برای هیات‌های اجرایی سعی در ناامید کردن مردم دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549179

مهمترین اخبار ایران و جهان: