نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 11:59

ابلاغ تسهیلات حمایتی بانک مرکزی برای مناطق سیل‌زده استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: روز گذشته تسهیلات بانکی برای مناطق سیل زده توسط بانک مرکزی ابلاغ شد و در اسرع وقت به مناطق سیل زده استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی صبح امروز در سفر به شهرستان گرمی در جریان بازدید از محور اصلی اردبیل به گرمی اظهار کرد: محور اردبیل به گرمی در حوزه عملیات اجرایی با مشکلاتی روبرو بوده که این مشکلات با همکاری و اقدامات ۲ دستگاه اجرایی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد.

وی افزود: پس از رفع مشکلات و نواقص موجود پیمانکار این پروژه باید در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی را انجام دهد و با رفع مشکلات موجود، کندی در پیشرفت فیزیکی در روند عملیات اجرایی پذیرفته نخواهد بود.

 

حل مشکلات روستهای سیل‌زده گیلارلو

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به پیگیری‌های مداوم برای حل مشکلات مناطق سیل زده، گفت: روز گذشته تسهیلات بانکی برای مناطق سیل زده توسط بانک مرکزی ابلاغ شد و در کم‌ترین زمان به این مناطق که در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی و دامداری دچار خسارات شدند، به ویژه روستای سیل‌زده گیلارلو اختصاص می‌یابد.

عاملی در ادامه تصریح کرد: روند بهسازی و نوسازی بخش‌های سیل زده روستا گیلارلو تسریع و مسیل سازی روستای فوق با سرعت و جدیت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

گفتنی است که سید حامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، در نهمین سفر از دور سوم سفرهای شهرستانی، برای بررسی میدانی مسائل تعدادی از واحدها و پروژه‌های تولیدی و عمرانی و دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبان، صبح امروز به شهرستان گرمی مغان سفر کرده است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617635

مهمترین اخبار ایران و جهان: