نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 13:44

قدردانی از حماسه آفرینی خراسان‌جنوبی‌ها در 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم استان در مراسم یوم الله 13 آبان 1402 قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای از حضور مردم استان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس بیکران خداوند قادر متعال را که توفیق درک نعمت گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران و تلاش در مسیر آرمان بلند استکبار ستیزی و یاری مستضعفان را نصیبمان گرداند.
امروز مردم  بصیر و ولایتمدار خراسان جنوبی در تمامی نقاط  استان، با حضور حماسی خویش در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با امـامیـن انقـلاب اســلامـی، شهدای گلگون کفن و آرمان‌های انقلاب اسلامی  تجدید میثاق و عهدی دوباره داشتند و ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار؛ حمایت قاطع خویش از گروه‌های مقاومت فلسطینی و همراهی و همدردی با ملت مقاوم و پیروزمند  غزه را اعلام نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی مردم عظیم الشأن خراسان جنوبی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت به ویژه حضور پرفروغ و معنادار دانش آموزان و دانشجویان عزیز، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده،خدای متعال را بر این منت بزرگ ممنون و سپاسگزار است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560735

مهمترین اخبار ایران و جهان: