نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 14:33

سردار سنایی‌راد: حماقت آمریکایی‌ها برای نسل جدید قابل شناسایی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز نوجوانان و دانش آموزان هستند که شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر می دهند. این شعار بر اساس شناخت میدانی و واقعی است و این حماقت آمریکا را می رساند که اعمالش برای نسل جدید قابل شناسایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار رسول سنایی راد ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گرگان اظهار کرد: سال ها است استکبار جهانی در کنار حمایت از رژیم صهیونیست جنایتکار، در فضای مجازی تلاش می کند نوعی فاصله بین نسل امروز و دیروز بیافکند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز نوجوان دانش آموز اند که شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهد. این شعار بر اساس شناخت میدانی و واقعی است و این حماقت آمریکا را می رساند که اعمالش برای نسل جدید قابل شناسایی است. 

وی افزود: اگر آمریکا بخواهد دست به اشتباه بزند و توسعه تنش ایجاد کند هزار رزمنده مقاومت دست به ماشه ایستاده اند تا در میدان تولید افتخار، افتخار آفرینی کنند. 

وی افزود: استکبار آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی هم مشهود است و برخاسته از دخالت آمریکا در امور داخلی ایران است. رژیم پهلوی سرسپرده آمریکا بود و آمریکا نیز این رژیم را در جنایت حمایت می کرد  یکی از این جنایت ‌ها قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ بود.

* روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سالهاست آغاز شده است

سردار سنایی راد عنوان کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸  «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» سفارت آمریکا را در تهران را تسخیر کردند که به نام «تسخیر لانه جاسوسی» معروف است و این رسوایی آشکاری برای آمریکا بود چرا که  اسرار جاسوسی‌ بسیاری را دردنیا برملا می کرد.

وی خاطر نشان کرد: سال ها است صهیونیست ها با تکیه بر حمایت های آمریکا و  ترور و وحشت به دنیا گفتند چاره ای جز پذیرش ما ندارد 
اما روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سال هاست که آغاز شده است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560835

مهمترین اخبار ایران و جهان: