نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 13:47

۱۳ آبان نماد حق‌طلبی و استکبارستیزی ملت ایران است

امام جمعه گرمه گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی نماد تقابل حق علیه باطل و استکبار ستیزی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه امروز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر گرمه اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه سالروز ملی مبارزه با استکبار از روزهای باشکوه در تقویم رسمی ایران اسلامی است که نقطه عطف پیشتازی نهضت خروشان امام روح الله در مسیر تعالی و بالندگی به شمار می‌رود.

وی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان غیرتمند و پیرو خط امام (ره) که بنیانگذار نهضت آن را انقلاب دوم نامید، آغاز حرکتی شتابان در راه ایستادگی و مقاومت برابر نماد شیطان مجسم و همپالکی هایش بود که با گذشت ۴۴سال از آن واقعه خاطره انگیز همچنان افتخار آمیز و ستودنی است.

امام جمعه گرمه با بیان اینکه خداوند در مساله ازدواج و فرزندآوری رزق انسان را تضمین کرده، افزود: خداوند رزاقی است که رشته رزق او ناگسستنی و هیچ چیزی این رشته را قطع نمی‌کند مگر اینکه انسان خود انسدادی در رزق ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر انسان اخلاص در عمل و درگفتار خود صداقت داشته باشد کارش ماندگار است.

حجت الاسلام رحمانی تصریح کرد: هیئت مکتب العباس گرمه با اخلاص زمین را به درمانگاه شبانه روزی ولایت اهدا کردند و مردم با اخلاص در عمل این طرح را با مدت کوتاه به اتمام رساندند.

وی بیان کرد: چهاردهم آبانماه از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی به نام روز فرهنگ نامگذاری شده، میراث بی بدیلی که از گذشته ای دور تا به امروز در جوامع انتقال یافته است.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559679

مهمترین اخبار ایران و جهان: