نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 20:05

کاپیتان استقلال: اگر مشکلات ما را پرسپولیس داشت فوتبال ایران را به خاطر این تیم تعطیل می‌کردند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال به انتقاد از حواشی به وجود آمده در چند روز گذشته پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدحسین حسینی پس از توقف استقلال مقابل شمس‌آذر اظهار داشت: شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل دوم را خوردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی چند روز اخیر و اینکه آیا روی تمرکز این تیم تأثیر نمی‌گذارد، گفت: همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده هر موقع شرایط ما خوب شده و احساس خطر کردند دوستان بیانیه دادند. هیأت مدیره آنها وسط می‌آید. 2 سال پیش هم همین‌طور بود. وقتی تیم ما در حال قهرمان شدن بود دوستان مصاحبه می‌کردند. اصلاً به آنها ربطی ندارد که بخواهند در مورد سرمربی ما صحبت کنند. 

وی افزود: باید سرشان به کار خودشان باشد. اصلاً به کسی ربطی ندارد که تیم ما بخواهد قراردادها را کم یا زیاد کند. باید سرشان به کار خودشان باشد. اگر مشکلات ما را آنها داشتند مطمئن باشید فوتبال ایران را تعطیل می‌کردند. فکر می‌کنم باز هم احساس خطر کردند که این حواشی را برای تیم ما درست می‌کنند. 

حسینی در مورد اینکه آیا امروز 10 درصد حقوق بازیکنان و مربیان واریز شده است، عنوان کرد: ما 35 درصد از سال گذشته طلب داریم و امسال هم 20 درصد گرفته‌ایم. پارسال مشکلات زیادی داشتیم. تیم رقیب ما اگر این مشکلات را داشت فوتبال را به خاطرشان تعطیل می‌کردند.

وی در خصوص گلایه‌های آرش رضاوند مبنی براینکه قرارداد را کم کرده‌اند اما دریافتی خوبی نداشته‌اند، اظهار داشت: این یک بحث درون خانواده است و حل می‌شود ولی اجازه بدهید هواداران از فوتبال لذت ببرند. اینطور نباشد که احساس خطر کنیم و بیانیه بدهیم و علیه هم مصاحبه کنیم. امیدوارم همه چیز داخل زمین رقم بخورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559179

مهمترین اخبار ایران و جهان: