نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 23:11

بیرانوند: هواداران را آزاد می‌گذارم، تا آخر فصل هر چه دوست دارند به ما بگویند

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: تا آخر فصل هواداران هر چه دوست دارند به ما بگویند ولی به شما قول می‌دهم که جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیزی نمی‌شود گفت، ما شرمنده مردم شدیم. من بغض کردم و الان نمی‌توانم صحبت کنم. تا آخر فصل هر چه دوست دارند، می‌توانند به ما بگویند. من هواداران را آزاد می‌گذارم. نمی‌دانم چه بگویم. واقعا حیف شد.

وی ادامه داد: بازی که می‌توانستیم یک سال خوب از آن استفاده کنیم. اتفاق بسیار بدی امروز افتاد، برای من، پرسپولیس و باشگاه. من نگران خودم نیستم،‌نگران هواداران پرسپولیس هستم. می‌دانم چقدر الان اذیت می‌شوند. درکشان می‌کنم. می‌دانم از کجا به آنها فشار می‌آید.

بیرانوند اظهار داشت: من متاسفم برای خودم که نتوانستم به بچه‌ها کمک کنم که تیم نتیجه بگیرد. دیدید که یک پنالتی خیلی خوب داشتیم که از دست دادیم. من نمی‌دانم پنالتی گولسیانی را به فال نیک بگیریم؟ او این همه سال پنالتی خراب نکرده، جلوی 70-80 هزار تماشاگر پنالتی خراب کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: نمی‌دانم باید پنالتی گولسیانی را به فال نیک بگیریم؟ واقعا عصبی هستم. امیدوارم هواداران ما را ببخشید چون ما خیلی با هم کار داریم. یک سال خیلی خوب باید پشت سر بگذاریم. می‌دانم نمی‌شود این بازی را فراموش کرد. من خودم حداقل تا 3 ماه نمی‌توانم این بازی را فراموش کنم. می‌دانم شما هم فراموش نمی‌کنید.

بیرانوند اظهار داشت: صحنه‌هایی امروز دیدم که خیلی ناراحت‌کننده بود. جلوی بچه‌ها را گرفته بودند و به سمتشان بطری پرت می‌کردند. خواهش می‌کنم این تیم قهرمان شده و در 7 سال اخیر 6 قهرمانی آورده است. حیف است اینگونه به بازیکنان و سرمربی بی احترامی شود. از شما خواهش می‌کنم ما را ببخشید. به شما قول می‌دهم جبران می‌کنیم. خودتان هم می‌دانید کجا جبران می‌کنیم برایتان. من شخصاً این قول را به شما می‌دهم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595335

مهمترین اخبار ایران و جهان: