نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 12:30

رسانه‌های خوزستان افق‌های بلند را برای استان ترسیم کنند

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:در زمینه رسانه‌ها اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و امیدواریم خبرنگاران و رسانه هایی مانند شهید تهرانی مقدم داشته باشیم که افق بلندی را ترسیم کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان صبح امروز در نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید اظهار کرد: فلسفه بسیج امروز جهانی شده به طوری که می‌بینیم مردم غزه با تأسی گرفتن از فلسفه بسیج تأثیرگذاری می‌کنند.

وی افزود: در زمینه رسانه‌ها اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و امیدواریم خبرنگاران و رسانه هایی مانند شهید تهرانی مقدم داشته باشیم که افق بلندی را ترسیم کنند؛ رسانه‌های انقلابی ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

خانچی با بیان اینکه خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: با هر سفر رئیس جمهور به خوزستان یک دستاورد و اتفاق خوب و جدیدی رونمایی می‌شود که نشان از توجه دولت به خوزستان است.

وی با توجه به مشکلات خوزستان در سال‌های گذشته بیان کرد: در گذشته و در فصل تابستان همواره با مشکلات و تنش‌های آبی و مرگ گاومیش‌ها مواجه بودیم اما با اقدامات جهادی که انجام شده دیگه شاهد چنین مشکلاتی نیستیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: سال‌ها پیش در بخش روستایی باید تانکر آب می فرستادیم اما اکنون این مشکلات به نوعی حل شده و امروزه به دنبال ارتقاء کیفیت آب و تأسیس تصفیه خانه هستیم.

وی بیان کرد: اتفاقات خوبی در خوزستان رقم خورده ولی همچنان جای کار زیادی هست اما در تلاش هستیم خوزستان را در تراز واقعی‌اش برسانیم؛ وقتی استانی چرخ اقتصاد کشور را می‌چرخاند باید مردمش بهترین‌ها را داشته باشند.

خانچی با اشاره به توانمندی جوانان کشور گفت: عمیق‌ترین ایستگاه پمپاژ فاضلاب کشور در اهواز احداث شده است؛ پروژه‌ای که توسط جوانان کشورمان اجرایی شده و دستاورد بزرگی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596879

مهمترین اخبار ایران و جهان: