نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 13:22

استاندار ایلام: کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست

استاندار ایلام گفت: دارو جز الزامات اولیه در هر بیمارستان است و کبود آن در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس  از ایلام حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام، گفت: «دارو» جزو الزامات اولیه هر  بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد.

وی با بیان این‌که کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قایل پذیرش نیست، افزود:«اهلیت» و «منابع مالی» معیار انتخاب پیمانکار حوزه‌ی دارو باشد، چرا که پیمانکاری که منابع مالی نداشته و فاقد تخصص کافی در این حوزه باشد، نمی‌تواند در تامین دارو به موقع نیاز موفق باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر خدمات همه‌جانبه به بیماران و تسریع در روند زمانی پذیرش بیماران، ادامه داد: روند زمانی پذیرش بیماران باید کاهش یابد و فعالیت واحد «ام‌آر ای» باید شبانه روزی باشد.

وی در جریان این بازدید در دیدار دکتر صلاح‌الدین دلشاد مدیرعامل و رییس هییت مدیره‌ی موسسه‌ی محکم، گفت:  اقدامات این موسسه و پزشکان این مجموعه در درمان بیماران به ویژه بیماران مادرزادی، قابل تقدیر و ستودنی است.

بر اساس همین گزارش استاندار ایلام در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید از واحد‌های اتاق عمل، اورژانس، ام آر آی و دیگر بخش‌ها بازدید کرد و ضمن گفتگو با بیماران و پزشکان، در جریان خدمات‌دهی به بیماران و مشکلات پرسنل و مجموعه قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596935

مهمترین اخبار ایران و جهان: