نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 23:13

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران نظم نوینی را در جهان رقم خواهد زد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ایران در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که با عبور موفق از این پیچ تاریخی نظم نوینی را جهان رقم خواهد زد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امیر کیومرث حیدری امشب در یادواره شهدای اراک اظهار کرد: بسیجیان انسان‌های فرهیخته، خداجو، بی ادعا و ولایت مداری هستند که در همه صحنه‌ها و آنهم نه به خاطر پول و مقام، بلکه به خاطر رضایت خداوند حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی از قدرت و اقتدار برخوردار است، اقتدار خود را از برکت وجود انقلاب و امام راحل عاریه گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تنها پنج کشور در سازمان ملل حق وتو دارند، گفت: این پنج قدرت یک طرف میز‌ می نشینند و روبروی آنها نماینده جمهوری اسلامی می نشیند و این یعنی اقتدار و این ارزشی است که انقلاب به کشور بخشیده است.

حیدری بیان کرد: هم اینک ۱۵۶ فرستنده رادیو و تلویزیونی علیه حقانیت ایران شبانه روز فعالیت می‌کنند و این نشانه ای از اقتدار ماست.

وی ادامه داد: نظمی که در دنیا اتفاق افتاده، امروز آمایش سیاسی که در کشورهای دنیا می‌بینیم، دورانی را طی کردند تا در هر دوره یک وضعیتی ثابت شده است، جنگ جهانی اول که به پایان رسید، جهان نظم سیاسی جدیدی به خود گرفت، در جنگ جهانی دوم هم آمایش دیگر به وجود آمد و قطب شرق و غرب به وجود آمدند و تلاش کردند کشورهای دیگر را تحت سلطه خود درآوردند،اما انقلاب ما طلیعه دار یک نظم جدید در دنیا خواهد بود.

وی تصریح کرد: از انقلاب تا سال‌های اخیر بحث جدیدی به نام نظم نوین جهانی به وجود آمده است که در این نظم نوین جهان از دو قطبی بودن خارج شده وارد جهان تک قطبی شده و آمریکا به گفته خودشان کدخدا شده است، در کنار این نظریه رهبر انقلاب فرمودند:« اینهایی که می‌گویند نظم جهانی غلط می‌کنند» ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم که عبور موفق ما از این پیچ تاریخی نظم سومی در جهان به وجود خواهیم آورد، نظمی که جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت الهی به یک قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد که اگر با بصیرت سیاسی نگاه کنیم آثار نظم جدید را خواهیم دید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: جنگ امروز غزه یکی از شواهد متقنی است که سرعت عبور  ما را از پیچ تاریخی افزایش می‌دهد، اسرائیل مفتخر به شبکه‌های عریض و طویل اطلاعاتی هستند، اما با طوفان الاقصی همینه پوشالی آنها فروپاشید.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581679

مهمترین اخبار ایران و جهان: