نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 11:48

بازگشت کاپیتان روئینگ و صحبت‌های رئیس فدراسیون از پاداش‌های عجیب در فوتبال

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: درد دل ورزشکار ما شغل بود چون ورزشکاران خود را با فوتبال مقایسه می‌کنند که می‌بازند و پاداش می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین محمودپور کاپیتان تیم ملی روئینگ کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو در سنگین وزن عنوان ششم را کسب کرد و نتوانست به مدال برسد. وی اواخر آبان‌ماه ویدویی از خود منتشر کرد که در آن نشان می‌داد در حال دستفروشی است‌. وی در این ویدئو اعلام کرد به خاطر مشکلاتی که دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند. 

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره وضعیت محمودپور ملی‌پوش روئینگ، تصریح کرد: موضوع حل شده است.

وی درباره اینکه آیا محمودپور بازگشته، گفت: او نرفته بود که بخواهد برگردد. درد دل ورزشکار بود اینکه نیاز به شغل دارد. آنها خود را با فوتبالیست‌ها که می‌بازند اما پاداش می‌گیرند مقایسه می‌کنند. در فوتبال حساب از اختیار عزیزان در رفته است. صحبتی که عزیزان داشتند این بود که کاری در شهرداری صحبت شده باید ببینیم چطور می‌شود. 

سهرابیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه محمودپور گفته حتما سهمیه المپیک را در روئینگ می‌گیرد، اظهارداشت: نفر اول تا پنجم سهمیه می‌گیرند اما قرار است قایق دو نفره و روئینگ تک نفره بانوان هم در کسب سهمیه شرکت کنند. او می‌تواند سهمیه بگیر در صورتی که ما فقط ۲ قایق اعزام کنیم. در این بین هر قایقی بهتر باشد و رکورد بالاتری بزند سهمیه می‌گیرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584835

مهمترین اخبار ایران و جهان: