نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 17:27

«انسیه خزعلی» رئیس ستاد مرکزی تکریم مقام زن شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی «انسیه خزعلی» را به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی «انسیه خزعلی» را به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به انسیه خزعلی آمده است: اهتمام و تمسک به ساحت وجودی حلقه وصل رسالت و امامت، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و بهره‌گیری از دریای بیکران معارف فاطمی، طی نمودن مسیر فروزانی است که می تواند راه دست‌یابی به کمال نهایی و مسیر رسیدن به رستگاری و سعادت را نه تنها برای زنان مسلمان بلکه برای تمامی بشریت هموار سازد.

وی افزود: نظر به ضرورت غنابخشی به برنامه‌های خجسته ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام)، سرکار عالی را که از فعالان و فرهیختگان حوزه زنان و علاقمندان به نشر فضائل و سیره عملی حضرتش می‌باشید به‌عنوان «رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر» منصوب می‌نمایم.

موسی پور خاطرنشان کرد: امید است با توکل به خداوند متعال و تأسی به مکتب نورانی حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و الهام گرفتن از سیره قولی و عملی و سلوک معنوی آن اسوه حسنه عالم هستی؛ که هر یک از القاب آسمانی‌اش بیانگر جلوه‌ای از کمال ملکوتی و جامعیت انسانی است، ضمن تبیین جایگاه زن و ارزش‌های متعالی آن در اسلام، با هماهنگی فراهم‌سازی زمینه مشارکت، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی، علاقمندان و شیفتگان آن حضرت، در معرفی و تبلیغ ابعاد وجودی و جایگاه والا و ارزشمند صدیقه طاهره(سلام الله علیها) اقدام و با روشنگری توطئه‌ها و اهداف شوم دشمن در مسموم‌سازی جامعه با افکار و اندیشه‌های شیطانی شاهد فعالیت‌های موثری در جهت مقابله با ترفندهای دشمن در این حوزه باشیم. جهت‌دهی برنامه‌ها بر مبنای رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سیاست‌های کلی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی مورد انتظار است. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواهانم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591435

مهمترین اخبار ایران و جهان: