نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 14:28

کاندیداها در فضای انتخاباتی رقبای خود را تخریب نکنند

امام جمعه نهاوند گفت: کاندیداها در فضای انتخاباتی رقبای خود را تخریب نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد:  متاسفانه در رقابت‌های انتخاباتی برخی کاندیداها به جای اینکه خود را به اثبات برساند و نقاط قوت و برنامه‌هایشان را برای مردم بگویند به دنبال تضعیف و زیر سوال بردن رقیب خود هستند.  

وی افزود: در این بین فضای مجازی هم تاثیرگذار است که در صورت عدم مدیریت آن فضای جامعه به سمت دوقطبی شدن و حاشیه رفتن وحدت می‌شود.

امام جمعه نهاوند با توصیه رقبای انتخاباتی به رعایت تقوا و اخلاق گفت: اینکه برخی از کاندیداها باعث تضعیف و یا تخریب سایر رقبای خود می‌شوند کاری غیر عقلایی، غیر شرعی و غیر اخلاقی است که باید مسئولین مربوطه برای جلوگیری از آسیب‌های آن مطابق قانون عمل کنند.

وی در ادامه سخنانش از نماز به عنوان عامل بازدارنده ضد ارزش‌ها یاد کرد و افزود: یکی از مواردی که می تواند مردم را به سمت نماز سوق دهد توجه مسوولین به امر نماز است زیرا اهمیت دادن به آین مساله می‌تواند فضای فرهنگی جامعه را متحول کند.

امام جمعه نهاوند خواستار برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی شد و افزود: با توجه به اینکه تصمیمات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان موثر باشد باید جلسات شورا در قالب تقویم زمانی مشخص برگزار و مباحثی که مرتبط با فرهنگ باشد مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

فرماندار نهاوند نیز گفت: یکی از موضوعاتی که در شهرستان باعث نارضایتی‌ عمومی شده بحث سد معبر به ویژه در پیاده‌راه سعدی است که باید این موضوع به صورت جدی از سوی شهرداری مورد پیگیری قرار گیرد. 

 گفت: با توجه به اهمیت این مساله بحث سد معبر در شورای تامین شهرستان مطرح و بر ضرورت حل آن با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تاکید شده است. 

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564535

مهمترین اخبار ایران و جهان: