نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 10:48

وزارت راه فکری برای جاده بندرلنگه کند

امام جمعه بندرلنگه از مسؤولان وزارت راه خواست تا فکری به حال جاده بندرلنگه کنند. تا کی باید مردم در این جاده ناایمن و مهم کشور کشته شوند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام شریفی امام جمعه این شهرستان امروز در اظهارنظری رسانه ای عنوان کرد: وضعیت جاده بندرلنگه بخصوص از پارسیان به سمت بندرلنگه اسفناک است و باید فکری اساسی برای آن شود.

وی افزود: 6 نفر از هموطنان و شهروندان مان را در هفته گذشته در این جاده از دست دادیم و مسؤولان وزارت راه چه زمانی می خواهند فکری به حال این وضعیت کنند؟

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به عرض کم این جاده و نبود شانه خاکی برای آن، تأکید کرد: وزارت راه از پیمانکاری جهادی در این زمینه استفاده و با اقدام فوری برای خط کشی و شانه گذاری این جاده مهم اما ناایمن کشور، مردم را از این وضعیت پرخطر نجات دهد.

وی خواستار شانه گذاری و تعریض جاده، افزایش تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر این جاده شد که روزانه میزبان هزاران تردد سبک و سنگین در کریدور شرق به غرب کشور است.

به گزارش فارس، چند ماه پیش نیز با تند شدن انتقادات از وضعیت راههای غربی هرمزگان شاهد سفر فوری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به این منطقه و دیدار با فعالان اجتماعی و ... هم بودیم اما عملا کاری از پیش نرفته و انتقادات جدید امام جمعه بندرلنگه ناشی از کم کاری ها در این زمینه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562835

مهمترین اخبار ایران و جهان: