نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 17:04

تجلیل وزرای کشور و علوم از استاندار آذربایجان شرقی

احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس از عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی به دلیل کسب عنوان «استانداری برگزیده و‌ موفق» در حوزه تحقیق و پژوهش تحلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  در لوح تقدیر وزرای کشور و علوم خطاب به استاندار آذربایجان شرقی آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه‌ها و شئون گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی و تعامل مدیران و اندیشمندان خلاق قرار دارد.

 
لوح تقدیر حاکی است: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی بدین‌وسیله ضمن تبریک برای انتخاب استانداری آذربایجان شرقی به‌عنوان استانداری برگزیده و موفق در هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲ از تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در عرصه پژوهش استانی تقدیر می‌شود.
 
در لوح تقدیر وزرای کشور و علوم، تحقیقات و فناوری اضافه شده است: امید است که در پرتو تشویق نخبگان علمی به مشارکت در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی شاهد ثمره پیوند میان علم و عمل در تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
 
در لوح تقدیر آمده است: توفیق روزافزون جنابعالی و تمام دست‌اندرکاران گسترش پژوهش‌های کاربردی در کشور را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.
 
امسال علاوه بر آذربایجان شرقی، استانداری‌های البرز، مازندران و لرستان به‌عنوان استانداری‌های برگزیده و موفق در حوزه پژوهش و فناوری تجلیل شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603979

مهمترین اخبار ایران و جهان: