نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:45

300 دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تحویل داده شده است.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری تحویل داده شده است.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات دیگر تا پایان سال‌ جاری به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری در زمینه سامان‌دهی پسماند، افزود: این موضوع یکی از وظایف دهیاران است و در صورت ارائه طرح از سوی دهیاران و بازاریابی برای زباله تفکیک شده و سایر موارد، آن طرح حمایت و اعتبار مورد نیاز برای اجرا تأمین می‌شود.

زاهدی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته کارشناسی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تشکیل و موارد مرتبط با مسئله پسماند بررسی و راهکارهای قانونی آن ارائه شود.

وی یادآور شد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تعاونی دهیاری‌های دارای مجوزهای قانونی برای ساماندهی پسماند را حمایت و نسبت به تخصیص اعتبارات لازم به آن‌ها اقدام کند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603879

مهمترین اخبار ایران و جهان: