نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 09:54

افزایش ۹۷ درصدی کمک‌های مردمی در یلدای مهربانی

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان گفت: با همکاری خیرین ۲۰ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان زنجانی توزیع شد که نشان از افزایش ۹۷ درصدی کمک‌های مردمی در یلدای مهربانی بود.

 روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اجرای پویش یلدای مهربانی در زنجان اظهار داشت: به مناسبت طولانی‌ترین شب سال و با هدف مشارکت‌ دادن خیران در بهره‌مند کردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی به نام یلدای مهربانی راه‌اندازی شده بود که تدارک بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند هدف اصلی این پویش بود.
 
 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۲۰ آذر آغاز و تا شب یلدا ادامه پیدا کرد، گفت: در قالب این پویش کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته‌امداد بین نیازمندان توزیع شد.
 
وی از توزیع ۲۰ هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی و یلدایی در پویش یلدای مهربانی خبر داد و افزود: مشارکت خیرین در این طرح در مقایسه با سال قبل ۹۷ درصد افزایش داشت.
 
صالحی از همراهی خیران با کمیته‌امداد در تهیه این بسته‌ها برای نیازمندان قدردانی کرد و افزود: مردمی‌سازی مدیریت خیر و انفاق از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته‌امداد بوده و با همین رویکرد تلاش می‌شود زمینه مشارکت بیشتر خیران با اجرای طرح‌های خیرخواهانه و داوطلبانه تقویت شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615079

مهمترین اخبار ایران و جهان: